Το βιβλίο των πόνων του σώματος

Κατεβάστε από εδώ το Το βιβλίο των πόνων του σώματος.
Περιέχει πρακτικές οδηγίες για να αντιμετωπίσετε πονοκεφάλους, μουδιάσματα, πιασίματα, και γενικά διάφορα μυοσκελετικά προβλήματα, αλλά και εικόνες για τις προτεινόμενες μαλάξεις. Κατεβάστε επίσης τα παρακάτω βιβλία. Έχουν σχέση με την υγεία σας. Είναι "καθαρά", χωρίς ιούς. Μοιράστε τα με την σειρά σας σε όποιον θέλετε. Όσοι περισσότεροι τα πάρουν τόσο το καλύτερο. Αν ξέρετε κάποιον σχετικό με ιατρική, που να μην είναι υπάλληλος αλλά να αγαπάει την ιατρική και τις θεραπείες, δώστε του ειδικά τα δύο πρώτα.

Μετενσάρκωση

Υπομονή αγαπητοί αναγνώστες (αν υπάρχουν καν αναγνώστες είναι άλλο θέμα!).
Μετά από κάποια προβλήματα και μία βλακεία που έκανα, κατάφερα να μετενσαρκώσω το Κανένας σε νέα διεύθυνση, αλλά χάθηκαν οι αναγνώστες, φωτογραφίες και "Κύριος είδε" τί άλλο.
Θα μου πάρει καιρό να ξανασυνεφέρω την σελίδα.
Αν δείτε "πεθαμένες" συνδέσεις ή "μαύρες" φωτογραφίες παρακαλώ να μου το πείτε.

27 Μαΐου 2014

Οικολογικό γλυκό για τεμπέληδες

Άσχετα με το κόμμα που σας αρέσει να ψηφίζετε, πάω στοίχημα ότι σε όλους σας (δεξιούς, αριστερούς και κεντρώους) αρέσουν τα γλυκά.
Και εμένα μου αρέσουν μόνο που δεν αντέχω την ζαχαρίλα που μένει έπειτα στο στόμα. Έτσι εάν φάω κάποιο γλυκό, συνήθως μετά από λίγο κάνω γαργάρα με αλάτι!

Για αυτόν τον λόγο έχω κόψει τελείως να τρώγω ζάχαρη και σκευάσματα από άσπρο αλεύρι, επειδή φέρνουν και αυτά παρόμοιο αποτέλεσμα.
Όμως ένα γλυκάκι το πρωί πηγαίνει με τον καφέ (πικρό πάντοτε).
Και έτσι βρήκα την κατάλληλη λύση: έκοψα σε κομματάκια φλούδα πορτοκαλιού και λεμονιού. Τα ανακάτεψα με λίγη κανέλλα και γαρύφαλλο για μυρωδιά. Έπειτα γέμισα ένα βάζο και συμπλήρωσα μέλι.
Το αποτέλεσμα ήταν γρήγορο, εύκολο, ευωδιαστό, υγιεινό και νόστιμο. Και μάλιστα χωρίς ζάχαρη και βρασίματα!
Μόνο ένα πρόβλημα μου δημιούργησε. Μέχρι την άλλη μέρα, οι φλούδες έβγαλαν απίστευτα πολύ νερό και έτσι το γλυκό μου έγινε πολύ αραιό. Για αυτόν τον λόγο έβαλα μέσα πίτουρο βρώμης! πάντως το τελικό αποτέλεσμα μου άρεσε.
Την επόμενη φορά θα αφήσω τις φλούδες να στεγνώσουν κάμποσο στο ψυγείο ή θα τις ψήσω ελαφρώς στον φούρνο.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου